I höst ska jag



- njuta som tusan av vädret, gå en massa promenader, gärna runt djurgården
- äta nyponsoppa mest hela tiden
- och dricka kaffe
- praktisera på en moderedaktion
- läsa en massa pjäser, ja en massa böcker i största allmänhet¨
- träffa alla mina fina vänner
- åka till London
- sjunga i kör
- gå på bästa kursen, idag hade vi balettföreläsning, det ni!
- se på film, kanske ha maraton?
- se en massa föreställningar
- gå ut och äta på trevliga restauranger
- måla naglarna i olika nyanser av rött
- lära mig sticka
- ha på mig basker och turban en massa


Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som en mycket trevlig höst!

2011-09-30 @ 18:18:43
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0