Stilstudie: Cashmere Mafia Conference Call



Vi fortsätter med stilstudien, den här bilden kommer med bara för att jag gillar garderober.



gucci! Lådor som är extra roliga att öppna



Den här looken är jättesnygg tycker jag, kolla in den fina ringen också.





På tal om fina ringar.





Juliet och Mia är verkligen mina favoriter, kolla in håret! Älska! Jag tror banne mig att jag ska ta och locka håret imorgon.



Ljuvligt! Jättesnygg skärning på klänningen.



Mia har fantastiska örhängen, vad kan man få tag på något liknande, jag är kär.



Snygg coctaillook. Päls till mönstrad klänning ska jag prova i höst.



Och vi avslutar med de här örhängerna som uppriktigt sakt får mig att dregla, hittade ett par liknande häromdagen, borde nog slå till, vi får se!

/Stilist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0