Förberedelser

Idag har rent ut sagt varit en riktig skitdag, mycket på grund av sl (jag missade visningen på muséet för att både buss och tunnelbana var försenade) och vädret (kom hem som en dränkt katt) men nu håller jag på och förbereder för kvällens middag. Bordet är dukat och nu återstår det att jag ska hoppa i en klänning och bättra på sminket för att sedan sätta igång med maten, det blir kantarelltoast följt av blomkålsrisotto och sedan tiramisu till efterätt och after eight till kaffet, mumma!



bild härifrån

/Stilist

Kommentarer
Postat av: Lixy

Idag går Sverige till val, glöm inte att rösta.

Vet du inte vilket parti du vill rösta på kan du hitta information på min blogg.

2010-09-19 @ 09:44:32
URL: http://valjrattparti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0