En trött dag

Idag var en trött dag, skulle till skolan men min fot är lite trasig och jag insåg att jag inte skulle orka. SEdan blev det lite bättre och jag åkte iväg och mötte upp min kompis Sophia för en fika och lite shopping, dock haltade jag runt och kände mig ganska så fånig, men här är i alla fall lite bilder från idag.



Jag har en liten faiblesse för fågelholkar, tycker de ser så himla mysiga ut.





Min stackars fot i mina favoritskor från Monki.



Här är mina favoritsmycken för tillfället, klockan från liberty och armbandet från hermes

/Stilist

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh din finfina klocka :D

2010-09-23 @ 21:16:21
URL: http://fianpians.blogg.se/
Postat av: Vida

vad har hänt med foten? :/

2010-09-23 @ 21:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0