Mat för sjuka kroppar

Det känns som att alla är sjuka just nu, inklusive mig. Istället för att vara ute och leka de sista sommardagarna har jag suttit och hostat framför tv:n. Här kommer i alla fall mina bästa jagärsjukochbordetaochätalite tips.



Glass, jag tillhör de få människor på denna jord som inte är vidare förtjusta i glass men eftersom att jag vet att det gör under för sargiga halsar äter jag det ändå. Dock dränkt i banan, kolasås och strössel.



Allt blir roligare med strössel.



Varmt vatten med mynta i gör också susen och är gott till tusen.



Hemmagjord supersmarrig minestronesoppa och varma mackor med senap, tomat, oregano och västerbotten.


Och gissa vad jag åt till lunch idag då? Champinjonsoppa och toast med västerbotten. Det här börjar bli en trend.

/Stilist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0