Barcelona

Tiden går fort fram, om tre veckor har jag mitt sista höstlov. Det känns spännande, lite stressigt och kanske inte lika välkommet som vanligt. Nu har trots allt snart en fjärdedel av trean gått och jag vill njuta av varje sekund. Jag tycker om att vara i skolan, lära mig nya saker, umgås med underbara vänner och att känna att jag gör någonting varje dag. Dock ser jag samtidigt fram emot höstlovet för då åker jag och familjen till Barcelona. Tidigare har jag inte varit i en spansk stad i inlandet. Mallorca och Teneriffa är mina tidigare välidgt solsemestriga erfarenheter av detta sydliga land. Så idag tänker jag försöka läsa lite i guideböckerna och spåna på vad jag vill se och uppleva.



Har du varit i Barcelona och vad tycker du att jag ska göra där i så fall?

/Stilist


Kommentarer
Postat av: EGOFLOW

Det är ett minne blott med höstlov för mig... Nu har jag iofs tagit ett ändå & drar till Alicante 10 dagar. & Barcelona är underbart! Du kommer få det toppen!

2009-10-04 @ 10:19:53
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0