Stressad



bildkälla

Det händer mycket just nu; skola, jobb, vänner, konfa, studenter, födelsedagar. Ja när ska man hinna blogga? igår var jag och pappa på internationell författarscen på kulturhuset och lyssnade på favoriten Anna Gavalda, så otroligt charmig och karismatisk. Eftersom att min skola tar studenten idag är jag ledig men då vädret är trist och jag upptagen hoppar jag att åka in och titta på utsläppet. Istället ska jag iväg och planera inför söndagens konfa och ikväll blir det änglar och demoner med några grymma killar. Ja, lite allmänt babbel ifrån en stressad stilist.

/Stilist

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Det låter ändå som en väldigt trevlig stress :)

2009-05-29 @ 10:51:42
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0