Not fashion but food

Idag känner jag mig inte särskilt fashion då jag är hemma och sjuk, men har känt mig stört skillad när det kommer till mat.

Nu åt jag inte detta till frukost men om jag ville så hade jag kunnat mumsa i mig fullkornsbananbröd till frukost. Bakade det i lördags och det är så grymt gott.


Sedan blev det dags för lunch, här är ett förslag

koka råris


stek squash och sojakorv


Värm sockerärtor


Blanda alltihop och blanda i lite dijonaisse, klart!


Sen så ska man ju även äta middag, vi åt bakad potatis med hemgjord skagenröra och avokado


Sen så måste jag ju även visa den fina coctailboken jag fick i födelsedagspresent av Vida



Min pappas gamla favorit geting finns med


Nu ska jag sussa

/Stilist

Kommentarer
Postat av: Vida

Vad tråkigt att du är sjuk :(



Vad gott det ser ut!



Du vet att jag förväntar mig att du bjuder på coctailparty nu? ;)

2009-03-31 @ 14:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0