My lips are mythical

Eller inte, nja de kan i alla fall bli det med mitt nya läppstift myth från mac. Jag har verkligen fallit förmacs smink det senaste året, deras ögonskuggor, ögonpennor och läppstift är fantastiska. Jag som inte gillar läppglans har blivit smått besatt av deras krämiga läppstift. Dock har jag hitills endast färgerna myth och morange i min samling men den röda matta lady danger ska införskaffas till hösten. Sedan är det läppstiftsstopp för en tid då jag nu har ett antal riktigt bra som ska användas innan jag får köpa nya.

Det roliga är att jag har varit på jakt efter ett nude läppstift hela sommaren som ett tidsfördriv på diverse flygplatser men jag hittade bara en massa skimrande vilket inte var vad jag var ute efter. Sedan var jag inne på mac i cannes och föll för färgen myth men den var slutsåld, så väl tillbaka i Nice blev det en promenad till mac-affären där som självklart inte heller hade myth. Men väl hemma i stockholm fanns den och nu är jag en väldigt glad Stilist.



Använder du nude läppstift?

/Stilist

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

nej, bara knallrött

2009-08-02 @ 14:29:32
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: Matilda

jag har ett från nudeläppstift e.l.f som jag bara älskar. det är så svårt att sluta använda det när man väl har hittat rätt nyans, man vill bara ha det på läpparna hela tiden!

2009-08-06 @ 10:20:31
URL: http://quietland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0