Galen second hand shopping



För ca 2 veckor sedan drog jag och mina vänner Lilian och Sara iväg till kyrkornas second hand i sällskap med Lilians systerson Liam som är så söt att man får hål i tänderna. Det var vi och alla traktens pensionärer och vi fick tag i några riktiga fynd, här ovan är en jättesöt liten ring jag lade beslag på.



En fantastiskt charmig liten handväska i spets.



En cool vinröd sammets och läderväska som blir finnemang i höst.



En ursnyggt sliten handväska i mjukt läder, känns väldigt afrika så det hängde självklart med dit.



Denna är från gina tricot och hur söt som helst.



Ett par supersöta och jättebekväma skor som jag gav typ en tia för.



En jättesöt schal med franska rivieran som motiv, till Nice åker jag ju trots allt imorgon så dne hamnar i resväskan.



Jag sydde desutom en söt liten kjol i grön sammet att ha i höst.

Nu står mat på grillen och jag har en packning som ska fixas men jag ska försöka att hinna med att lägga upp afrikashoppingen ikväll. Jag kom hem från en tvåveckorsvistelse i tanzania imorse och tänker lägga ner tid på att skriva ett ordentligt inlägg om resan när jag kommer hem snarare än att svamla lite nu.

Ha det bra i sommarvärmen kära läsare

/Stilist




Kommentarer
Postat av: Nathalie

vilka fina fynd du gjort och så härligt med tanzania!!

2009-07-02 @ 19:09:24
URL: http://nenneblogg.blogg.se/
Postat av: kajsa

Jag vill också vara i tanzania och nu åka till nice! Din lilla apeunge där!

:)

2009-07-06 @ 20:20:02
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0