Eliza, where are my slippers?

Ett par skor som verkligen hör hemma i en komplett basgarderob är ett par söta och mysiga tofflor. Perfekta nu under semestern när man masar sig runt i huset och väldigt roligt att köpa. Jag äger själv två par tofflor, ett par svarta hush puppies och ett par grå i fårskinn. Ingetdera av paren är dock perfekta så någon gång får jag ta och skaffa mig ett par nya, gärna som matchar en söt morgonrock. Jag kanske får ett par i jul, att få tofflor som present är nämnligen ett innestående skämt i min familj. I vilket fall så letade jag runt på internet efter ett par söta och hittade flera par, så om du inte har några tofflor kan dom vara värda att kolla in.


Supersöta tofflor från ugg via victorias secret



Gråa mystofflor från shepherd via brandos


tofflor från ruby brown via brandos, helsöta i vinter



Ännu sötare från ruby brown via brandos, tänk till svarta leggings, vit långärmad tröja och en grå lösstickad kofta


balletsöta från esprit via brandos


Stickade (virkade?) från ruby brown via brandos, helsnygga till leggings och en slapp tunika/klänning

Mina favoriter är nog de från ugg och de röda, vilka är dina favoriter? och vilka tofflor har du hemma?

/Stilist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0