100 par skor: Gummistövlarna med klass

Jag gör en sigrid och startar en ny shoppingkategori. Ni vet att alla har något som man alltid vill shoppa, typ om man går runt på stan och egentligen inte ska köpa nåt så hamnar alltid det plagget i en påse ändå. Jag har alltid varit delad gällande favoritplagget, jag kan helt enkelt inte välja mellan skor och kappor men då jag inhandlat 5 kappor på mindre än ett år så bestämde jag mig för att skor är ett bättre alternativ. Fast hjärtat kommer fortfarande att bulta likte extra hårt för kappor och jag lär fortsätta shoppa dem.

Här är ett par gummiankelskor som jag fick av farmor för några veckor sedan, de gör sig ypperligt till min fina regnkappa.



Nu så ska jag laga middag

/Stilist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0