What comes around goes around...

Gårdagen var helt galen för min del. Först så gick jag upp halv 8 och drog till en julmarknad innan det var dags för en körövning. Efter den så drog jag, Sara och Maria in till stan för att shoppa lite och kolla in veckorevyns mingel på pub. Minglet var inte mycket att hänga i julgranen men vi hittade en massa fina kläder, bland annat ifrån what comes around goes around. Sen så drog vi till Sara en vända innan jag och Sara drog till Daniels inflyttningsfest. Så idag så är det en lugn chill och pysseldag, jag ska bara till Saras födelsedags fika. Hoppas att ni har en bra första advent.

what comes around goes around

tröja från what comes around goes around



/Stilist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0