God Jul

Nu när jag ägnat åtskilliga blogginlägg åt allt mitt julbak känns det som att det är tid att visa upp det slutgiltiga resultatet, här kommer alltså delar av vårt julbord!



Bröddelen med mormors frallor, fiskebäckskakor, knäckebröd, rågrussinbullar och pain d'épice, allt hembakat såklart!



Kusin Jockes hemgravade lax och köpt rökt lax på farbrors fat.



Ägg med majonnäs, räkor, dill och rom, så gott!



Jag stod för rödbetssalladen och en speciell julsallad!



Blandsallad, spenat, päron, russin, valnötter, blåmögelost och granatäpple



Gingersnaps, korintkakor och saffransbiscotti



Fikonstjärnor och choklad-s


Mandelmusslor med hallon plockade i dalarna i sommras, förlåt för supersuddig bild



Fruktkaka


Gottebord



Jag hade gjort mozartkulor och vit chokladtryffel med kanel och lingon

Nu får det vara slut på matbloggandet för ett tag! Imorgon lär jag visa upp lite julklappar. Men nu blir det midnattsmässa, God Jul på er allihopa!

/Stilist

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

vad god all mat såg ut!! älskar gravad lax!

2010-12-28 @ 20:57:10
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0