I sommar har jag...



- hängt med en massa fina vänner
- tagit lite fler högskolepoäng
- jobbat på världens bästa sommarjobb
- och fått en massa fina erfarenheter, upplevelser och framförallt vänner
- gått på middagar, studenter och hejdåfester
- ätit en massa grillat
- lärt mig att äta musslor och ostron
- lyssnat på Veronica Maggio live tre gånger
- varit på the Arks avslutningskonsert
- sett Oskar Linnros live
- varit på kina slott, armémuseum, waldermarsudde, livrustkammaren, skansen, aquaria och nationalmuseum
- haft mitt mesta McGyver moment någonsin
- dansat fötterna av mig
- styrt en kräftskiva
- skrattat så att jag har fått ont i magen
- gått på opera för första gången
- haft en bullfest



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0