Köpenhamn dag 3



Dagen började med frukost, apelsin/ananasjuice, kaffe, ostmacka och kokt ägg



Sedan begav vi oss ut på stan, det var soligt vilket kändes alldeles förträffligt



Vi gick runt lite innan det blev dags för lunch på det här trevliga bageriet/konditoriet



Jag åt en smarrig macka med rökt lax



och drack en himmelsk cappuccino



Sedan blev det lite shopping


på hermes hittade vi en underbar schal men man fick inte fotografera så vi fick en katalog istället


mmm cheesecakepaus



Efter shoppingen gick vi hem och sov ett tag innan det blev dags för middag på hekla, jag åt getostsallad till förrätt



Skaldjurspasta till varmrätt, fick inte i mig hela om vi säger så med god var den! Första gången jag har lyckats äta musslor.



Och avslutningsvis creme brulée



Kvällen avslutades med en whiskey sour på en närbelägen hotellbar


Kommentarer
Postat av: Sofia

Spännande påsar där ;-) Ser ut som att du har en bra resa!

2011-03-06 @ 11:00:50
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0