Stilstudie: The Devil Wears Prada

Dags för ännu en stilstudie! Denna gången av The Devil Wears Prada, kanske var sugen på den pga mitt New York sug? Trolitgvis så ja... I alla fall så börjar vi med djävulen själv, Miranda Priestly, som ska vara stil och smak personifierad, ni får av göra själva men det här är mina två favoritlooks på henne. Båda är väldigt smakfulla och passar hennes ålder.



Sedan har vi Andrea Sachs som i början ser väldigt alldaglig ut men sedan blir Runwayifierad.



Mycket svart och klassiskt chic, eftersom att hon inte är säker i sin "modepersonlighet" väljer hon (eller någon annan) ut säkra kort åt henne.

Sedan är det dags för Emily, den första assistenten, jag måste säga att jag gillar hennes stil bäst, snygga plagg med lite edge och fantastiska sminkningar, sedan att vi har typ samma hårfärg gör mig inte mindre inspirerad.



Vi avslutar med några snygga outfits och inspirerande vyer.




/Stilist

Kommentarer
Postat av: Sofia

Modemissbruk! Måste nog kika på den igen =)

2011-01-28 @ 17:28:34
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0