2010 i shopping

Så var det dags för årssammanfattningarna, jag tycker att det känns lite irrelevant att göra dem innan året är över. Här kommer mitt 2010 i shopping.



Jag upptäckte hur bra en turban räddar en dålig hårdag och införskaffade två stycken som använts flitigt.



Och införskaffade även andra huvudbonader.



Jag fick också en kärlek för stora maffiga örhängen, cashmere mafia kan ha haft ett finger med i spelet.



Jag köpte roliga glajjor en solig vårdag med Emma.



Och en burberryhalsduk en kall höstdag med Teresa.



Jag köpte en fin väska till studenten som tyvärr har gått sönder.



Och fick äntligen ändan ur vagnen och beställde min skolväska.



Jag införskaffade en fin blomring till studentbalen.



Och fick ett underbart armband i studentpresent.



jag upptäckte storheten i Filippa K:s bastoppar.



Och fick anledning att köpa tre fantastiska klänningar till studenten, mösspåtagningen och studentbalen.

Allt som allt har det varit ett bra shoppingår, allt har använts och "älskats".

Vad är ditt bästa köp 2010?
/Stilist

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vet du! Jag gjorde precis en tröja fin med broschar längs med hela halsringningen sådär som du hade när du var på besök i butiken i höstas. Blev fint som tusan! Min ganska nya petroleumblå, stickade tröja och massor av djurbroscher. Tjo!

2011-01-03 @ 13:03:52
URL: http://www.aenigma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0