Ungdomen brinner ge mig eld

Igår skulle jag och Hanna gå på Glenn Miller men vi gick in genom dörren och insåg att det var väldigt.mycket.folk där så vi styrde stegen mot 1900 istället och satt där och drack drinkar och pratade om livet.



Jag drack en London Calling som var himla god. Sedan hamnade vi på le bar rouge där vi sprang på lite kompisar och jag drack en av mina bästa drinkar: whiskey sour. Sedan stängde det och vi drog vidare till Reisen där vi dansade, pratade och drack lite fler drinkar.



Sedan stängde det även där och då åkte jag hem till min varma säng. En fin lördagskväll helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Louis Vuitton outlet

thanks for sharing

2012-06-26 @ 08:43:32
URL: http://www.louisvuittononlinewholesale.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0