Stilstudie: Cashmere Mafia Yours Mine and Hers



Vi börjar med Mia, jag bara älskar den här höstiga looken, den metallicskimrande kjolen, bältet, tröjan med pälsdetaljer, undrar om det kanske går att knåpa ihop något liknande själv?



Liksom titta! Fabulöst!



Mer fina örhängen och smycken, alltså den här serien har gett mig abnorma cravings efter stora örhängen och jag vill ha fler, nu!



Outfiten var snygg i sin helhet också



Ännu en snygg outfit av Mia, det känns som att Blair Waldorg 30 år skulle kunna ha på sig det här, eller Blair 20 år med  för den delen



Örhängen!



Varför har jag inte en massa negligéer liggandes hemma?



Juliet bjöd även hon på några fantastiska örgängen, kolla in dessa!



Och de här! Sirliga men ändå rustika



Och även en snygg outfit från hennes håll, fint med mycket rosa på en rödtott



Caitlin hade på sig ett urtjusigt halsband



För en gångs skull hade Zoe på sig kläder som föll mig i smaken, snyggt med knytblus light



Och den här monokroma looken vill jag prova på i höst!

/Stilist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0