saker att se fram emot i November




Jag glömde helt bort att lägga in den här listan i början av November så ni får den nu istället.

- Gospelkonsert, men den här gången ska jag inte sjunga utan bara lyssna och njuta
 - Missa Criolla med kören, argentinska rytmer och skönsång
- Aniara med familjen, underbart! Helen Sjöholm är min stora idol
- Julmarknad i min kyrka, inget säger jul som det
- Första advent, jag firar med adventsgudstjänst med kören
- Julbakdag, måste inträffa innan första advent
- K2-återträff
- Ellens 18-årsfest
- Mrs Dalloway fika med Emma
- Pepparkaksbak inför julmarknaden
- Julfika på Lidingö
- Wärdshuset med Mikaela
- Saras och Filips 20-årsmiddag
- Konferens med masterstudenter från filmvetenskapen, jag ska dit och lyssna

Väldigt mycket har redan inträffat men det finns lite roligheter kvar i November månad.

/Stilist

Kommentarer
Postat av: Dante

Tullat på glöggen?

2010-11-23 @ 07:07:55
URL: http://stockholmunderytan.blogspot.com/
Postat av: kajsa

Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!

2010-11-23 @ 22:49:06
URL: http://www.aenigma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0