Saker att se fram emot i December



Imorgon blir det December med allt vad det innebär, årets mysigaste månad som dock tenderar att bli extremt stressig, här är vad jag ser fram emot nu mot slutet av året.

- Skansens julmarknad, tradition sedan flera år
- Narnia skeppet gryningen har premiär på juldagen, jag och Vida ska självklart dit
-Luciakonserter med kören, kom till Oscarskyrkan ni som bor i Stockholm
- Luciautgång med kören?
- Somewhere och därefter konsert på universitetet med Ebba
- På lördag ska jag och Vida kolla på nötknäpparen och sedan bege oss in till stan för att titta på julskyltningen och kanske köpa lite julklappar
- Galleritjejs 3 som min fina vän Jeppa håller i
- Den andra advent ska jag se Fadern på stadsteatern med Axel
- Deadline på hemtentan på min kvällskurs, kanske inte så kul att skriva den men lycka om jag klarar den
- Indienkväll hos Emma och Anders
- Fixa håret på unik, väldigt välbehövligt...
- Tessans releasekonsert för hennes nya skiva, sjukt duktig tjej det där
- Julfest i kyrkan
- Julkonsert som jag bara ska lyssna på
- Juldagarna, i år är vi hemma och oj vad det ska bli mysigt!
- Allt julbak, jag ska spåra med julbaket!
- Nyårsafton, ska på en trevlig middag och sen får vi se vart natten tar oss

Vad ska ni göra för kul i December?

/Stilist


Kommentarer
Postat av: Ida

Ska du se julkalendern imorgon? :)q

2010-12-01 @ 00:08:30
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0