Onsdagens äventyr

Idag har jag gjort lite allt möjligt. Efter en lugn och fixig morgon hemma åkte jag och min syster in till stan för att äta lunch med mamma, Karin, Sofia och Amanda. Vi åt på Lilla Matsalen på NK, alla i sällskapet åt sallader förutom jag och Sofia som valde fiskgrytan.

Himla god och himla kul att träffa tjejerna då de till hösten flyttar till Vietnam.



Sedan drog mamma och Karin och vi andra spanade in reashoppingen på NK, Sofia fyndade en klänning på Coast men vi andra var inte lika lyckosamma. Sedan hade vi så himla ont i fötterna att vi tog en fika, cappucino och croissant var min melodi.

Sedan lämnade jag de andra för att möta upp min vän Sanna och gå på cosmonova, ett otroligt underskattat nöje.



Kom hem ganska sent, åt en ganska sen middag bestående av mozzarella, tomat, olivolja och balsamico, enkelt, lagom mättande för en sen middag och alldeles jättegott.



Sedan kom Sanna över till mig och hjälpte mig att packa inför sommarens resor, en resas packning hamnade på gardinstången i brist på andra utrymmen.

Nu är jag inte så lite trött och ska krypa ner i sängen med en bra bok, god natt!
/Stilist

Kommentarer
Postat av: Carties

good post.. thanks

2012-04-08 @ 09:28:06
URL: http://www.hubreplica.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0