London dag 5



Dag 5 i London började med att jag mötte den här bilden på väg till skolan.



För att komma in måste man visa ett sådant här kort.



Såhär ser skolan ut.



Några av oss i klassen gick iväg och köpte krispy cremes på lunchen.



Här är Naoko och Yurike i hattarna vi tog med oss till hela klassen inklusive lärarna.



Vi hade hållt på så mycket med kostymer att det var underbart att få ta på sig några haha.



Munkarna var försvinnande goda



Här är vad jag gjorde under veckan



Sen blev det dags för musikal, först åt jag middag på pret a manger



Sen såg jag Love Never Dies som var typ det bästa jag sett.





Bara titta och lyssna liksom

Jag satt dessutom i mitten på elfte raden på parkett och pratade med min stolsgranne som var en 74-årig britt som hade varit på i stort sett alla musikaler som finns och han var riktigt trevligt sällskap.

Sen blev det en taxi hem och sen sängen.

/Stilist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0