London dag 2



Efter frukosten på hotellet följde Emelie mig till skolan och vi tog en kopp kaffe och fika på starbucks innan jag skulle börja.



Efter skolan var jag jättetrött och drack en mango och passionsgrukt-smoothie på café nero. Sen åt vi en snabb middag innan det var dags för musikal igen. Den här gången fantomen på operan.



Snabbmiddag vid Leceister square



fantomen var fylld av fantastisk sång, kostym och scenografi.



Kolla bara vad snyggt!


Jag satt bara och njöt, dessutom är kostymören/scenografen svensk, så himla tufft!



Jag tycker verkligen att man ska se musikaler i London, de köttar på med kostym, mask och scenografi på ett helt annat sätt än i sverige.

Snipp, snapp, snut så var den dagen slut

/Stilist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0