Halv 8 hos mig

Så sitter man här famför laptopen på måndagsmorgonen efter en himla fin helg. Fredagskvällen tillbringades hemma hos mig med en elevrådsmiddag, Emma bjöd på toast skagen, Axel på pasta och Aline på brownies med vit choklad och hallon, Theo och Peter stod för dricka och godis, trevligare kan man knappast ha det.

I lördags drog jag till min kompis Jeppas galleri, galleritjejs tillsammans med Sanna och Anna, där var även en massa mer skönt folk från vrg. Det var sjukt mycket folk men mysigt och jag gillade det jag såg, t ex Leandros filmer och Varjas monolog. Sedan drog vi vidare till dracula-återträffen på esplanad och sedan körde jag med en tidig hemgång för jag var så sjukt trött.

Söndagen tillbringades i kyrkan med vänner och sedan kom Hanna över på middag hos mig, det bjöds på laxpasta och hembakta havreflarn. En himla fin helg med himla fina människor helt enkelt. Nu är det dags för verkligheten i form av skola, dock har jag bara tre timmar teater idag, score!



/Stilist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0