Dagens önskeoutfit


stövlar: Vivienne Westwood
strumpbyxor: Falke
klänning: Steven Alan
halsband: Mawi
väska: Jil Sander
bilder från netaporter

Just nu gör jag allt utom det jag borde göra, det vill säga skriva min projektrapport. men skriva den måst jag, har dock sällskap av morden i midsummer, thé och doftljus. Senare idag när jag ska ta en fika med Cissi och sedan på studiebesök med skolan hade det inte suttit helt fel med outfiten ovan. Stövlarna är helt fantastiska och klänning ursnygg, ja det är förresten halsbandet och väskan också. Men nu, plugg!

/Stilist


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nice!! Vad roligt att du är "tillbaka" :) saknade den blogg en liten tid där, har följt den från lisaamelie.blogg.se innan.. :)

2010-02-18 @ 20:51:35
URL: http://sixteenfeet.blogg.se/
Postat av: Lisa (lisaamelie.blogg.se)

svar: vad menar du att dit liv kretsade kring kläder? har svagt minne av vad du pluggade bara.. är det mode??



Ja, det är roligt att byta, och nu har jag denna med 6 st andra, som ett eget litet projekt, där vi ska göra varsin kollektion, så det blir skoj :)

2010-02-18 @ 21:56:59
URL: http://sixteenfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0