Veckans Händelser

Jag tänkte att vi skulle börja med ett nytt bloggformat, en liten veckoplanering, mest för mig så att jag håller koll på allt men även för att min pappa som snart flyttar till Köpenhamn ska kunna hänga med lite i mitt liv, vi provar!

Måndag: Körlektion och eventuellt mysdag med Angelica

Tisdag: Gymmet! Hjälp! Fick gymkort i julklapp så nu ska det spännas! Sedan möte hos Camilla

Onsdag: Börjar dagen med körlektion, sedan ska jag träffa Teresa och titta på Audrey Hepburn-filmer, äta croissants och dricka kaffe innan vi styr kosan mot Vida för hennes "hejdåvisessnartigen-middag". Hon flyttar nämligen till Frankrike väldigt snart!

Torsdag: Ska träna är det tänkt eftersom att jag och Nea sen ska titta på Victorias Secret, hörde jag nyttigt snacks?

Fredag: Det blir nyårsmiddag i Stocksund och sen får vi se vart natten slutar!

Lördag: Blir nog bio med familjen, igelkotten förhoppningsvis och ännu mer förhoppningsvis med en eggs benedicte.

Söndag: Nystartsbrunch med Hanna, Hanna och Sonia, vi ska smida planer!

Det ser ut att bli en riktigt härlig jullovsvecka, sen måste jag ta tag i hemtentan...

/Stilist

Kommentarer
Postat av: emilia

hur gick körlektionen?

2010-12-26 @ 19:07:36
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Bergskristallen

Ser ut som att du kommer att få en riktigt bra vecka :)

2010-12-26 @ 19:12:37
URL: http://bergskristallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0