Käre Tomten

Denna jul önskar jag mig mycket ickemateriellt: klara tentorna, få en lika bra jul som förra året, att alla får en fin jul, att snön stannar kvar ja ni fattar. Men om vi ska gå in på det materiella så önskar jag mig



Fler glas i orreforsserien jag samlar på

Iittala - Origo Äggkopp- Orange - 0,05 l i gruppen Kök, Glas & Porslin / Porslin / iittala - Origo hos GrantRum AB (012-119069)
Äggkoppar i origoserien från iittala, det här ska bli min frukostservis, bild härifrån
Gymkort



Elsas värld

R000781T

Tiger Eye Dome Ring från House of Harlow, bild från kyssjohanna


Fashion Blogs



Creative Ink



Laptopväska från Ordning och Reda

/Stilist

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin lista! Jag önskar mig också ett datorfodral och vinglas. Och Elsas Värld är ju så bra! xx

2010-12-16 @ 17:42:15
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0