Julklappar!

Jag tänkte ta och visa några av julklapparna jag fick av tomten! Resten gjorde sig inte lika bra på bild om vi säger så.



Jag älskar doftljus och fick bland annat det här, någon som vet vad neroli är?



Det här kommer att dofta härligt när jag sitter och pluggar



Färre böcker än vanligt men fler skulle inte få plats i mina två bokhyllor... Men Glee! Jullovet är räddat!



Jag fick äggkoppar till Iittalaserien jag samlar på, jag har nu muggar, skålar och äggkoppar, nu ska det bara införskaffas tallrickar så kan jag bjuda på frukost sen.



Kristallglas från orrefors



Piffiga duntofflor



Laptopväska från ordning och reda! Vet inte hur länge jag suktat efter och behövt en laptopväska och den här är ju dessutom snygg!

Fick ni några fina julklappar?

/Stilist


Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Verkar som riktigt bra julklappar! =) Älskar äggkopparna, de är jättefina! Själv fick jag parfym, telefon, smycken och böcker och lite annat smått och gott =)

2010-12-26 @ 15:11:50
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Julia

Fina klappar!

2010-12-26 @ 18:36:10
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0