Julgranspynt

Efter det här inlägget får det vara slut med julinlägg känner jag men först måste jag ju få visa upp mina favoriter bland julgranspyntet!



Madeleine var min barndomsfavorit så att hon hänger i granen känns helrätt!



New York-kula köpt medan tornen fortfarande fanns kvar



Kula från indiska tror jag, gillar den hursomhelst



discokula!



Här är en typisk julgranskula a la disney



Julbock från skansen



En av våra gamla julgranskulor, de är nästan finast tycker jag



En ballerina! För tankarna till min favorit nötknäpparen.



En San Franciscobuss!



Om man vill fria under julen kan man lägga ringen i den här, älskart!

/Stilist

Kommentarer
Postat av: alma

fina :D gillar den tredje!

allt bra? (:

2010-12-26 @ 21:16:17
URL: http://jarnung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0