Fjärde Advent

Idag har varit en härlig fjärde advent. Runt 14 var jag och Vida framme vid Skansens julmarknad, jag åker dit varje år, det är nog helt ärligt något av det bästa jag vet!



Man tror knappt att man är i innerstan längre med all snö, det här är Karlaplan tro det eller ej.



Skansen! Det är så himla fint där med alla gamla hus där man kan fråga tanterna och farbröderna om vad som finns i bodarna.



Marknaden vid bollnästorget är en klar favorit



Tänk på småfåglarna!



Och så kommer det hästar med vagnar där det sitter glada julmysiga människor!



Vi köpte munkar. så.gott.



Fint utsikt över Stockholm från skansen, hej min vinterstad!

Sedan åkte jag till Nacka för att gå på Lidingö Danscenters uppvisning, de var jätteduktiga och jag hade det hur trevligt som helst. Nu är jag precis uppstigen ur ett bubbelbad, det var en härlig men kall dag så att säga...

/Stilist

Kommentarer
Postat av: Julia

Så mysigt det ser ut! xx

2010-12-19 @ 23:47:50
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0