Påsken



Jag tog påsklov i dess sanna bemärkelse, har tagit paus från i stort sett allt och bara njutit av livet, detta nutnign har innefattat en trevlig långfredagslunch (där alla fick pavlovabakelser till efterrätt, som den ovan) , påskpyssel, filmkväll, promenader, påsklunch med släkten, shopping, sagan om ringen maraton, påskmiddag i glada vänners sällskap och igår med min 19-årsfest. Nu är jag trött men glad och förhoppningsvis utvilad inför mina sista 9 veckor i gymnasiet. Nog talat om det här kommer en liten bildkavalkad från mitt påsklov.


Vackert påskpynt, jag älskar sådana här ägg man kan öppna. Som små tittskåp.


mandeltårta med nougattäcke prytt av ett babsan-ägg och en kyckling ihoppysslade av mig



Påskfint



Jag gjorde påskörhängen som fick mycken uppmärksamhet.

God natt!

/Stilist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0