Ulriksdals slottsträdgård

Efter nio timmars sömn bestämde jag mig för att komma ut och få lite frisk luft så jag följde med mor min till ulriksdals slottsträdgård. Där plockade vi majskolvar, kollade in blommor och tog en fika.


Det vimlar av vackra blomster


Vi drack chokladthé inne på fiket


Igår jobbade jag på en loppis hela dagen, där fyndade jag det här julpyntet som för tankarna till Krisatomic


Nu under kvällen har jag pluggat till högskoleprovet och vilat, förkylningen vill inte ge med sig så snart ska jag krypa till kojs.

Hur har din söndag varit?

/Stilist


Kommentarer
Postat av: Lisa

min söndag har varit asslapp, ar sytt på en jacka och slappat framför tv:n en del! lycka till på högskoleprovet, när har du det??

2009-09-20 @ 22:41:23
URL: http://lisaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0