Pysseltankar



Det kliar i mina fingrar, jag vill pyssla, pyssla och pyssla lite mer. Tiden har jag definitivt inte och inte särskilt mycket kunskap heller men pyssla det vill jag. Tanken är att sticka lite fina Harry Potter halsdukar och liknande, har länge varit en tanke men nu när jag snart är klar med den fjärde boken för säkert tjugonde gången inser jag att jag inte klarar en till vinter utan en halsduk från Rawenclaw (för att främja studiemotivationen). Annat som står på pysselönskelistan är att brodera och jag har hittat ett superfint som ska beställas. Men som sagt just nu ekar pyssellådan tom, men pennor det har jag så det blir väl till att rita istället. Men först plugg och en kopp engelskt rosenthé.

Vad vill du pyssla ihop i höst?

/Stilist


Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag vil pyssla så fingrarna trillar av!

2009-09-15 @ 18:13:13
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0