Going to church

För det mesta försöker jag komma iväg till kyrkan på söndagar, dock är klädsel ett problem men samtidigt ett nöje då jag tycker att man gärna får klä upp sig lite när man ska på gudstjänst men inte alltid finner de perfekta kläderna hängandes där i garderoben. Dock var jag nöjd med min outfit idag men följande får gärna infinna sig i lådorna inom en vecka.


Halsband för att hålla koll på tiden med stil, från marc by marc jacobs


snyggt lite lagom chunky armband från anita ko


splendid ska göra de bästa bastopparna men jag har inte provat än


Underbar knälång svepande kjol från Chloé i en förtjusande diskret färg


Den är väskan från lanvin rymmer det nödvändiga.


Christian Louboutin är bäst på skor, med dessa svarta lackpumps gör han det igen.

Alla bilder är från netaporter

/Stilist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0