Clap your heels together three times and say "There is no place like home"

Igår var jag som sagt iväg på en artonårsmaskerad, temat var disney/sagofigurer och jag valde att kanalisera Dorothy Gale för kvällen. Förutom outfiten hade jag även en liten korg med en gosedjurhund i för att göra bilden komplett. Vad som slog mig var att trots att jag såg klart daterad ut var hur snygg outfiten egentligen var i sin kombination med olika basfärger. Här kommer därför en Dorothy-outfit för år 2009.


Blus Anna Sui, netaporter


Kjol H&M


Röda skor såklart! Från Valentino, netaporter


Palmgrensväska, bild hämtad här

Nu blir det manusläsning, jobb och städning men ikväll är det 19-årsfest, yippie!

/Stilist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0