Packad

Jag har tillbringat dagen med att läsa, pimpla thé och göra absolut ingenting. Alldeles, alldeles underbart. Nu dricker jag körsbärsthé och packar inför barcelona dit jag åker på onsdag. Där är det 20 grader varmt och det känns som att jag har glömt vad man har på sig när det inte är bitande kallt. I vilket fall hamnade jag på netaporter och topshop och spanade in vad jag skulle vilja ha med mig.



byxor från marc jacobs för kalla vindar


väska från chloé att ha kamera, plånbok, guidebok  med mera i


fantastiska skor från lanvin


Sötsöt klänning från topshop


aftonjacka för glittrande kvällar från topshop


flygande örhängen från topshop


/Stilist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0