Lägesrapport

Mycket som händer, just nu pluggar jag inför examinationsveckan från helvetet med två naturkunskapsprov, en teaterinlämning och som gräden på moset högskoleprovet nästa lördag. Puh! Men de senaste kvällarna har tillbringats med roligt folk först på en teaterföreställning och sedan igår med styrelsemiddag på fridays, vi hade hur kul som helst. Nu sitter jag och avslutar teaterinlämningen innan jag ska bort till söder för en study group hemma hos Emma. Men ikväll blir det middag igen och torsdag kväll blir det filmkväll följt av en festlig halloweenfredag med tv-spelshäng på kvällen, lördag blir det födelsedagsdrink, söndag bokklubb och slutligen nästa onsdag br det av till barcelona. Mycket, mycket men allt utom plugget roligt, roligt.

Och juste, kan ju också passa på att berätta att skolmusikalen jag jobbar med är Dracula, hur häftigt som helst och vi börjar få fart på skisserna. Lite kuriosa är att Idols Erik Grönwall spelade huvudrollen i en tidigare skoluppsättning, We will rock you. Men i alla fall så kommer nog lite av musikalarbetet hamna här på bloggen, kan ju inte hålla mig!

ha en trevlig lördag

/Stilist


Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Vad kul det lät med musikal!



Så det är inget från Jimmy Choo for H&M som faller dig i smaken?

2009-10-18 @ 13:23:51
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0