Där går flickorna på parad

Igår var det golden globe galan och nej, jag stannade inte uppe halva natten och tittade utan sussade gott i min säng istället. Men nu är det dags för Stilist att fria och fälla gårdagens klänningar, här är ett urval som lyckades, nästan nådde fram och misslyckades. Enjoy!


Lyckades gjorde


Kate Winslet här tillsammans med Leonardo DiCaprio, det här var ett tag sedan men de är lika vackra nu som då, full pott!


Amy Adams som klär i denna dramatiska skapelse. Fint bystskärning som gav henne kurvor.


Cameron Diaz är som vanligt en favoritkaramell på röda mattan, så underbart glad och fräsch!



Jag sällar mig till skaran som hyllar Drews klädsel, dazzling darling!



Elizabeth Banks var ljuvt kvinnlig i denna vackra blåsa. Hade dock varit snyggare med löst uppsatt hår.



Så sött, coolt och bra charmigt! Svår färg men Freida Pinto lyckas strålande.



Jag gillar Hayden men hon lyckas inte alltid med sina kl'dval, så var dock inte fallet igå kväll. Jag älskar färgen och det bandageliknande livet som går över i en feminin kjol. + För grymt snyggt hår och smink.



Lite superhjältestil över January Jones klänning, yippie säger jag som gillar superhjältar.



Laura Linney är otroligt duktig, och otroligt söt i denna gula skapelse. Jag vill banne mig vara gul på studentbalen.




Så.Cool



Olivia Wilde kör på pastelliga klänningar, och jag gillar de. Dessutom är modellen på klänningen helt underbart prinsessigt. Jag såg askungen igår, kanske därför jag vurmar för denna klänning?




Smashing klänning på Rumer willis, färgen, skärningen, ja allt är smashing.



Vi avslutar med en söt Vanessa Hudgens i ett säkert men vackert kort. Halsbandet får tankarna att fara till denna buren av Marion Cotillard.


De som nästan lyckades var



Jag tycker att Blakes klännings sitter lite avigt och intrycket skulle ha förbättrats om hon satt upp håret, nu blev det för mycket hängigt på en gång.




Anna Paquin tycker jag å andra sidan borde ha släppt ut håret ch kanske lockat det, skulle ha varit fint till hennes eleganta klänning.

Och de som inte lyckades



Förlåt Renee men usch! Håret, klänningen nej inget stämde.



Julia ormonds missoniklänning har en vacker färg men en väldigt osmickrande skärning över bysten. Den fick henne att se mycket äldre ut.



Vacker klänning men aj så smala Anne Hathaway ser bara läskig ut i den, utsläppta lockar hade hjälpt.



Även söta Amanda seyfried valde en klänning med fel skärning, den borde antingen ha varit tightare eller ännu mer draperad och lös över bysten respektive tightare eller lösare kjol, nu blev det mest mjäkigt.

Har jag rätt eller fel, vad tycker du?

/Stilist

bilder från style.com



Kommentarer
Postat av: amelie

Jag älskade den gula klänningen. Men den som January Jones bar var ju förskräklig. Jag menar, det är en snygg idé. Men den ser så otroligt dåligt sydd ut. Om man inte kan sy i så svårt material - så ska man inte det!!!! blakes klänning kunde varit fin då det är jättesnygga detaljer.. MEN, den är för tajt på vissa ställen och klänningen skulle lite längre upp. känns inte heller som hon skulle valt VITA platå skor, utan mer ett par nätta glittrande skor som sticker ut lite..



men men, alltid kan man inte vara perfekt :P

2009-01-12 @ 22:46:43
URL: http://lisaamelie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Rumer tyckte jag var finast på galan!

2009-01-13 @ 13:14:53
URL: http://nenneblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

förlåt men det hete skurning och inte skärning.

2010-05-28 @ 02:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0