These pants are bananas



I fredags tog jag och Nelly en liten runda på stan efter skolan, vi vandrade helt enkelt från jarlaplan till hötorget och dancegymshop. Nelly köpte ett par svarta mjukisar och jag dessa underbart sköna dansbyxor från bloch. Nu dansar jag visserligen inte längre men läser kursen fysisk teater och kände därmed ett behov av ett par grymt rörliga byxor som inte riskerar att glida ner så fort man rör sig. sedan lär de även användas en hel del i tanzania i sommar.

Jag är supertaggad inför mimen imorgon nu, wihi!

Tillbaka till franska och samhällsplugget

Dansar du?

/Stilist

Kommentarer
Postat av: Ninos

Yes, I do! Fysisk Dansteater, är det för Charlotta Öfverholm på Balettakademien du går?

2009-02-17 @ 02:17:17
URL: http://farbrorninos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0