Stol



Den här helgen när jag börjar bli frisk och är uttråkad efter att ha varit sjuk och hemma sen i tisdags så drogs en massa projekt igång, och vissa avslutades. Symaskinen har gått varm och mitt rum är ett mindre kaos. Förhoppningsvis så kan lite förändringar i rummet äga rum i veckan men ikea besöks redan idag.

En sak jag skulle leta efter på ikea  var en vit korgstol men då tyckte mamma att vi redan hade en hemma. En fin en från cobbham eller nåt. Finnemang!


Bilder på avslutade syprojekt kommer senare.
 

vad gör du idag?
/Stilist

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag älskar vita korgstolar, har en i mitt rum också. :)

2009-02-08 @ 13:30:53
URL: http://nenneblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0