Pannkakor, tim walker och te


bildkälla  foto: tim walker


Idag har jag varit iväg på pannkakslunch hos Hannah. Hannah Gillar te och hon gillar tim walker, hon gillar även en massa andra saker men just idag så kom jag hem med ett spärngande behov av tim walkers bok och spännande teer. Resultatet blev en tik walker bild här på bloggen och en kopp glöggte eftersom att jag måste dricka slut på det här teet innan jag får bege mig till nk och köpa nytt. Snart är det middag och sen beger jag mig till min kompis Markus för att i glada vänners sällskap titta på melodifestivalen. Men först ska lite plugg klämmas in.

jag hoppas att ni har en finfin lördag och om du har något tips på gott te kommentera gärna

/Stilist


 


Kommentarer
Postat av: Vida

Fint det låter med pannkakslunch!



Ett te som är jättegott är Dilmah Grönt te - jasmine petals. Ett annat är Kahls gröna kärlekste.

2009-03-01 @ 11:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0