Väldoft på mitt loft

Under hösten när kvällarna blir mörkare, kallare och blåsigare så vill i alla fall jag ha det mysigt runt mig när jag läser läxorna. En kopp grönt thé, jazzmusik och ett doftljus är små humörhöjare. Även om jag gärna skulle vilja vara en connaisseur när det kommer till doftljus och ha en hel armada av dem hemma så tillåter inte studentbudgeten det men ett i taget kan i alla fall få stå på mitt nattduksbord, här är några som gärna får infinna sig där under hösten:



rabarber och lavendeldoft för 12 pund hos Laura Ashley


reseljus från voluspa via eleven för 159 kr


primal element franska liljan ljus går loss på 189 kr hos eleven


MOR:s förpackningar är hur fina som helst och på eleven kan detta köpas för 350 kr


Detta ljus från jaqua luktar buttercream frosting, 225 kr hos eleven


199 kr får du betala för ett boudour candle hos eleven

Vilket är ditt favoritdoftljus?

/Stilist


Kommentarer
Postat av: Oakley sunglasses

The truth is, Oakley sunglasses are created with ??outdoor setting?aspects in thoughts, namely - in depth sunlight and its dangerous impact. These engaged in outside actions, like Skiing, snowboarding, mountain biking and hiking, really like their finest replica Oakleys!



2012-06-12 @ 10:06:30
URL: http://www.oakleymarket.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0