Afternoon Tea



Igår så hade jag och två vänner bokklubbsmöte på chaikhana i gamla stan. Mysigt värre med afternoon tea som passade månadens bok; stolthet och fördom. Rekommenderas verkligen en fredagseftermiddag i glada vänners sällskap.

Dock så verkade inte min kropp uppskatta att få gå up klockan 6 på morgonen, börja dagen med softball i regnet (även om huvudet fann det ytterst roligt), följt av lektioner, promenad, bokklubb, fönstershopping, fredagsfest för att komma hem igen runt 1 och somna runt 2.  Behöver jag säga att jag ligger i sängen ( med fuschiafärgade lakan) och läser bloggar innan jag ska titta på någon bra film som en geishas memoarer kanske.

Aja, sen så lär det bli plugg innan jag ska iväg och se arsenik och gamla spetsar med familjen.

Vad gör  ni en lördag som denna?

/Stilist

Kommentarer
Postat av: The City

Trevligt, då måste vi bara hitta finansärer till Modeskolan.. Hm.. Kan bli svårt ;)



Åh, vad konsigt - den mailadressen verkar inte funka alls! Du har ingen annan?

2008-09-06 @ 14:06:35
URL: http://thecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0