Påskkärringar

Hej alla glada!

Jag har varit lite frånvarande den senaste tiden eftersom min laptop strular och jag får använda min syrras eller föräldrars datorer som jag inte riktigt förstår mig på, dessutom så har det varit mycket plugg och annat.

Veckans första och sista inlägg handlar om veckans bloggcirkeltema, påsk!

Påsken har många religiösa betydelser men då detta är en modeblogg så tänkte jag inte gå närmare inpå det dock kan det vara mysigt med ett kyrkobesök såhär i påsktider. Snarare tänkte jag koncentrera mig på de festliga och färgglada påskkärringarna.

Jag tycker att de är oerhört söta och har väldigt fina kläder på sig, en mönster och färgkrasch utan dess like, helt enligt vårens mode med andra ord. jag tycker att det är väldigt synd att det bara är på catwalken och när vi ker ut oss som man riktigt vågar ta ut svängarna, varför inte ha å sig en fin mönstrad kjol och en tekanna som väska till vardags? Okej, det där var ett skämt men såhär på våren så tycker jag att man borde våga ta ut svängarna lite mer.

Och  det gäller inte bara färg utan i alla fall jag borde bli lite modigare i många andra delar av livet.

Peppigt och glatt men vad tusan, so long alla ni, vi ses imorgon

/Stilist

psst, glöm inte att kolla in duktiga bloggerskorna the city, katalin, Rubia & Sandra

Kommentarer
Postat av: Sranje

sv: Tack :)

2008-03-24 @ 11:59:33
URL: http://sraanje.blogg.se
Postat av: Vanadesse ~ Designing Everyday Life

Påskkäringarär nog ett utdöende fenomen. När jag varliten gick ALLA barn påskkärring. De senaste åren har jag bara sett en handfull kärringar. I år såg jag bara två stackaresom gick tillsammans.

Ha en bra dag!
Kramar V.

2008-03-24 @ 14:57:23
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se
Postat av: sofia

svar:taaack så mycket!

2008-03-24 @ 17:23:09
URL: http://soles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0