New York



På onsdag morgon så bär det av till new york för min del och det här är vad som står på shoppinglistan.

- skor från tory burch
- t-shirt från marc by marc jacobs
- parfym med gurkdoft från marc jacobs
- svarta stövlar, har sett fina fån ysl och mj men de kostar runt 4000 och det är lite väl mycket tycker jag, runt 2000 borde räcka för ett par läderstövlar
- läppstift och nagellack från chanel
- opi nagellack
- converse och vans
- vs undies
- kanske en väska från mj

haha, verkar bli mycket från marc jacobs men well, when in rome.

Förutom att shoppa så ska vi se chicago, åka upp i rockefeller center, äta på nobu, balthazar, la palapa och pellegrinos, mums!

/Stilist


Kommentarer
Postat av: The City

Åh, vad skönt att du ska shoppa åt dig själv också på Marc så att du inte tar en omväg bara för att fixa något åt mig!

Vad jag främst vill ha är en t-shirt i storlek S där det står Paris på (du vet antagligen vilken jag pratar om, och den finns nog heller inte kvar längre), men annars så skulle jag vilja ha en t-shirt där det står Savannah, USA.

Om den inte finns så duger en annan amerikansk stad lika bra!



Men du, priset - det står på hemsidan att den kostar 35$, men om det skulle vara så att den är dyrare än 40$ tycker jag att du kan låta det vara, och kanske plocka med någon liten fickspegel eller något armband eller så istället..

Well, jag litar på din smak ;)



Du är helt underbar som gör detta!

2008-08-25 @ 22:59:33
URL: http://thecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0