Ni får ursäkta det sena inlägget

men blogg.se har som sagt strulat lite. Jag kan för närvarande inte blogga på som vanligt pga datorkaoset här hemma men då klimat och miljö är en viktig fråga så tycker jag att ni ska köpa lite mer ekomat och tänka på vad ni gör. Att byta till lågenergilampor och ta bussen då och då kan hjälpa så otroligt mycket. 

När jag och min vän daniel hade fölsefest för en vecka sedan så hade vi eko och veggo tema på maten och ja ibland är det dyrare men det smakar och känns så mycket bättre. Jag ska lägga ner mer tid på det här när allt är som vanligt igen med datorer men jag vill gärna veta.

vad gör du för miljön?

/Stilist

Kommentarer
Postat av: The City

Paris låter underbart, vad härligt att åka dit :)

2008-04-04 @ 16:50:35
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0