Ma valise

Tror jag att det ska vara? Jorå just nu så håller jag på att packa till parisresan, mycket svart och vitt blir det med enstaka färgglada inslag. Men väskan är det största problemet, jag har bara pyttesmå väskor eller jättestora och jag är ute efter ett mellanting. Men den här gången så finns det inte tid att införskaffa någon ny men till nästa gång så skulle någon av dessa från Alstermo Bruk, Lous Vuitton eller Oilily gärna få finnas till hands.

image121

Vad packar du med?

/Stilist


Kommentarer
Postat av: cat

Å, jag borde verkligen skaffa mig mer resväskor att packa i, har inte alls många bra.
sv: det var en ganska klockren beskrivning av mitt hår:).. det är himla varmt om sommaren:)

2008-04-28 @ 15:01:16
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: EVELINA

åh sånna snygga resväskor vill jag har =) jag har någon grå och ful från wedins typ :S

2008-04-28 @ 15:48:05
URL: http://metrobloggen.se/evelinaaas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0