Blod, svett och tårar, ett en vecka sent inlägg som jag kände för att skriva


bild

Jag tänkte berätta lite om mig själv, jag är 17 år och går första året i gymnasiet. 3 år går vi i gymnasiet och innan det så har man gått 9 år i högstadiet, det blir en jäkla massa raster och lektioner i längden. Man kan inte vänta tills det tar slut samtidigt som man blir livrädd av blotta tanken på någon sorts frihet och ansvar.

I torsdags var jag på tibbles premiärsvisning av fame, otroligt bra och duktigt gjort av estettreorna. Det extra roliga var att alla skådespearna och genierna bakom scenen nog kände igen sig väldigt mycket. Alla olika personer, stilar och som det sas i musikalen, sköldar att gömma sig bakom.  Det gjorde nog alla i publiken också. Hursomhelst så tycker jag verkligen att ni ska gå och se den, kostar endast 70 pix för ungdomar och 140 kr för vuxna.

Måste ju säga att jag ser fram emot musikalen om 2 år då det är mina kmpisar som står på/bakom scenen.

Hur var din skolgång? Vem var du?

/Stilist

psst, kolla även in vad Modisten, Elsa, poemmaker & rubia har att säga om skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0